Autószervíz raktárkészlet kezelő és számlázó program
- A program feladata
- Jellemzők
- Lehetséges üzemmódok
- Regiszrációs dijak
- Megrendelés folyamata
- Program letöltés
Egy autószervíz teljes adminisztrációs feladatait lefedő program
Kisebb autószervizek ügyviteli folyamatait tartalmazza, a munka felvételétől a számlázásig. A lite verzió azonos az alapverzióval, csak nincs benne készletkezelés, igy a regisztrációs díja a teljes verziónak a fele. Új megrendelőinknek, kérésre feltöltött cikktörzset is mellékelünk amely egy általános autószerviz anyagait tartalmazza. Ez közel négyezer tétel.
Használatba vétel előtt az online teszt pontban el kell fogadtatni a NAV által biztosított azonosító kulcsokat. Ha ez megfelelő és a teszt sikeresen lefut, használható lesz az azonnali online bejelentő funkció.
Főbb ügyviteli folyamatok:
– bevétrelezés a raktári készletbe, munkafelvételi lapokkészitése a javitandó autókról,
– ajánlatok készítése, előleg számla készítés, szállítólevél a felhasznált anyagokról, belföldi számla, ( 0,5,18,27 % ÁFA kulcsokkal ),
– devizás kétnyelvű számla, ( tetszés szerinti devizával egyenlőre angol/magyar nyelven ) Kiadási oldalon soha nem kezeli a készletet, az ajánlat,előleg és devizás számla. Belföldi számla esetén bizonylatonként eldönthető hogy levonja-e a készletet vagy sem. Alkalmazott nyomtatási számlaformátum a legegyszerűbb esetben az 1s, azaz az egysoros verzió. Itt az eladott tétel adatai egy sorban elférnek. A megnevezés a leghosszabb adatmező ami általában 80 karakter széles. Rövid megnevezések esetén ideális megjelenítési formátum, mert tömör, egy a4-es lapon kb. 40 tétel is elfér. Ha több információ szűkséges egy számlatétetésorról, átkacsolható a kétsosos üzemüre ahol több információ jelenetihető meg a számlán.
Nettós rendszer, a program rászámolja az egységárra az ÁFÁ-t. Az anyagtörzsben mindkét ár látható, de a nettó eladási árat kell rögziteni.
Számlázáskor, bevételezéskor az eladott tétel kiválasztására alkalmazható a vonalkód olvasó is ha ez a funkció be van kapcsolva. Ügyfelenként megadható a kedvezmény százalék, fizetési módja, esetleges határideje. A program automatikusan feltölti a szerkesztett bizonylatokra. Az ügyfélhez rendelt esetleges kedvezmény automatikusan korrigálja a 100%-os eladási árat. Az korábban elkészített bizonylatok kezelése rugalmas, bármikor javítható. Számlák esetében, ha ki lett nyomtatva az eredeti példány, a módosítási funkció blokkolásra kerül. A program rendelkezik helyreállítási funkciókkal. Mivel minden mozgás bizonylatolt, egy menüpont meghívásával a pillanatnyi raktárkészlet újra szerkeszthető. Rendelkezik egy anyag mozgásait megjelenítő un. anyagkartonnal. Itt időrendi sorrendben látható az adott anyag bevételezései,értékesítései.
Főbb program jellemzők:
– lokális vagy hálózati üzemre alkalmas,
– nem épül be az operációs rendszerbe, így akár mobil adathordozóról is futtatható,
– futtatható Linux operációs rendszeren is Wine emulátor használatával (32 bites ),
– korszerű Mysql adatbázisra épül,
– kezelése azonos a korábbi megszokott kiadásokkal,
– hálózati verzió az interneten keresztül is használható több felhasználónak egyidőben.
Bővebb információ a letölthető kézikönyvben olvasható. Program megfelel a 37/2014- es EMMI rendelet előírásainak.
Terméktámogatás: program frissítések, telefonos tanácsadás, számítógépes távkapcsolat segítség.
Program specifikáció | ||||
Fő törzsadat – táblázat állomány: | Anyagtörzs és raktárkészlet, beszállítók és vevők,munkaszámok,receptúra törzs, étlapok, korcsoportok, stb. | |||
Program fő optimalizálási szempontjai: | Gyors egyszerű kezelés, megbízható stabil működés. | |||
Program ÁFA rendszere: | Nettó egységáras, kulcs alapján automatikusan rászámolt ÁFA (0,5,18,27 kulcsok ) | |||
Regisztráció kötelezettség: | Egyszeri alkalommal, korlátlan idejű használati joggal. | |||
Felhasználási terület: | Autószervizek | |||
Operációs rendszer verziók,melyeken a program működöképes | Windows 7,8,10,11 | |||
Adatbázis szerver: | Mysql 5.x | |||
Alkalmazott programozási nyelv: | Delphi 10.x | |||
Nyomtatási rendszer, tablóméret | Grafikus ( Quickreport ) A4 méretű. | |||
Minimális képernyő felbontás: | 1204×768 pixel |
Fő ügyviteli folyamatok
– adatok mentése, visszatöltése,
– automatikus biztonsági adatmentés készítés napi egy alkalommal,
– minden nyomtatás átirányítható képernyőre,
– adathiba javító algoritmusok,
– évfüggetlen folyamatos üzem,
– bizonylatok utólagos, tartalmi módosítási lehetősége ( kivétel ez alól a lezárt, azaz kinyomtatott bizonylat )
– teljesen egyenrangú programvezérlés egérrel és billentyüzetettel,
– telefonos, e-mail szaktanácsadás,
– teljes anyagmozgás bizonylatolt rendszerű, ebből következően visszamenőlegesen is ellenőrizhető, felügyelhető.
Egy vagy több gépen egymástól szigetelt, hálózatot nem igénylő mód.
Helyi hálózaton több gépen párhuzamosan SQL szerverre kapcsolódva.
Interneten keresztül ( felhőben, webszeren ) több gépen párhuzamosan.
Autószerviz raktárkészlet kezelő számlázó program 160 000 Ft
Autószerviz számlázó program lite 120 000 Ft ( nincs raktárkészlet kezelés )
Éves Követési díj: 16 000Ft
A vásárlás évében a követés dijtalan. Azt követően évente egy alkalommal számlázunk 8 napos fizetési határidővel. A követés lemondása, azaz a program kivonása a használatból estén kérjük jelezze ezt felénk elektronikus levél formájában. Az ügyfél dönti el hogy él-e a követés lehetőségével. Ez dijtalan program frissítés, telefonos tanácsadás, számítógépes távsegítség (Teamviewer) távezérlő program segitségével. Kérésre feltelepitjük a programot, illetve a távszoftver segitségével a felmerült üzemeltetési problémákon is segitünk.
1, Érdeklődő kérdéseire szivesen válaszolunk.
Elérhetőség: Mobil: +36 70 389 5664
2, Megrendelő elküldése elekronikus formában.
Cimünk: lafisoft@lafisoft.hu vagy lafisoft@emitelnet.hu
A megrendeléshez az alábbi adatokat kérjük e-mailban, vagy az alábbi ürlap kitöltésével.
- rendelt program megnevezése,
- cég neve és számázási, levelezési címe,
- adószáma,
- kapcsolattartó telefonszáma, email-cime, neve
- kért telepítési mód ( önálló, vagy általunk TeamViewer távprogram segitségével )
3, Megrendelés visszaigazolása.
A megrendelést nyílvántatásba vesszük, és kapcsolattartó számon megkeressük Önt, a kapott megrendelői adatok egyeztetése érdekében.
4, Program telepítése, beállítása kért módon
A regisztrációs dij fizetési módja banki átutalás 8 napos fizetési határidővel, amelyhez szükséges számlát a sikeres beüzemelést követően adunk ki.
6, Dijtalan terméktámogatás egy évig
Telefonos tanácsadás, számítógépes távsegítség (Teamviewer) program segitségével. Dijtalan program frissités.
7, Évente automatikusan meghoszabbitott terméktámogatás
A vásárlás évében a követés dijtalan. Azt követően évente egy alkalommal számlázunk 8 napos fizetési határidővel. Számlázó programoknál a követési dij kötelező. A NAV követelményeknek folyamatosan eleget kell tenni ami állandó fejlesztést igényel. A követés lemondása, azaz a program kivonása a használatból estén kérjük jelezze ezt felénk elektronikus levél formájában. Egyéb ( nem számlázó program esetén ) az ügyfél dönti el hogy él-e a követés lehetőségével. Ez dijtalan program frissítés, telefonos tanácsadás, számítógépes távsegítség (Teamviewer) távezérlő program segitségével. Kérésre feltelepitjük a programot, illetve a távszoftver segitségével a felmerült üzemeltetési problémákon is segitünk. Általában ahol van követési díj, ott annak összege évente a teljes regisztrációs dij 10-25% között van a progam témájától és bonyolultságától függően. A pontos összeg az adott program részletezésében olvasható.
A vásárlásra az internetes értékesités szabályai érvényesek amely tartalamazza a 14napos visszatéritési garanciát a és ezen belül a vevő vételtől való elállási jogát.
Az alábbi linkről az aktuális frissités tölthető le. A teljes verzió vagy demó letőltéséhez elöbb kérkük töltse ki és küldje el nekünk az ürlapot.
(Jelenleg nincs letölthető frissítés )