Étkezési díszámitó és számlázó program

Étkezés hyilvántartó számlázó program

A program olyan felhasználási területeket kíván megcélozni, ahol menzai vagy üzemi közétkeztetés folyik, többnyire nem alkalmi jelleggel, tehát az étkező rendszeres, szinte szerződésszerű ügyfele az intézménynek. A program célja: megbízható módon elvégezni a pénzügyi adminisztrációs feladatokat. Szabályszerű NAV által elfogadott bizonylatokat, számlákat kiállítani, kimutatásokat, listákat készíteni, mindezt úgy, hogy egy olyan alkalmazott is elvégezhesse, akinek nem szakmája a számítástechnika. Tehát a program működése egyszerű, világos és bárki számára követhető. A programba önállóan elvégezhető karbantartási modulok lettek beépítve, amelyek az esetleges üzemzavarok esetén karbantartják a programot, ha a kezelője meghívja őket. Átszámolják a bizonylatok tartalmát, karbantartják az adatbázist, szakember közbelépése nélkül is.

Használatba vétel előtt az online teszt pontban el kell fogadtatni a NAV által biztosított azonosító kulcsokat. Ha ez megfelelő és a teszt sikeresen lefut, használható lesz az azonnali online bejelentő funkció.

Főbb ügyviteli folyamatok: 

 

Főbb program jellemzők:

– lokális vagy hálózati üzemre alkalmas,
– nem épül be az operációs rendszerbe, így akár mobil adathordozóról is futtatható,
– futtatható Linux operációs rendszeren is Wine emulátor használatával (32 bites ),
– korszerű Mysql adatbázisra épül,
– kezelése azonos a korábbi megszokott kiadásokkal,
– hálózati verzió az interneten keresztül is használható több felhasználónak egyidőben.

Bővebb információ a letölthető kézikönyvben olvasható. Program megfelel a 37/2014- es EMMI rendelet előírásainak.

Terméktámogatás:  program frissítések, telefonos tanácsadás, számítógépes távkapcsolat segítség.

 

Program specifikáció
Fő törzsadat – táblázat állomány: Étkezők, árkategóriák, kedvezmények, csoportok, rendelések , stb.
Program fő optimalizálási szempontjai: Gyors egyszerű kezelés, megbízható stabil működés.
Program ár rendszere: Bruttó egységáras, kulcs alapján automatikusan levont ÁFA  (0,5,18,27 kulcsok )
Regisztráció kötelezettség: Egyszeri alkalommal, korlátlan idejű használati joggal.
Felhasználási terület: Közétkerztetési intézmények
Operációs rendszer verziók,melyeken a program működöképes  Windows 7,8,10,11
Adatbázis szerver: Mysql 5.x
Alkalmazott programozási nyelv: Delphi 10.x
Nyomtatási rendszer, tablóméret Grafikus ( Quickreport ) A4 méretű.
Minimális képernyő felbontás: 1204×768 pixel

 

– adatok mentése, visszatöltése,

– automatikus biztonsági adatmentés készítés napi egy  alkalommal,

– minden nyomtatás átirányítható képernyőre,

– adathiba javító algoritmusok,

– évfüggetlen folyamatos üzem,

– teljesen egyenrangú programvezérlés egérrel és billentyüzetettel,

– telefonos, e-mail szaktanácsadás

 

Fő ügyviteli folyamatok

– étkezőnként megadható kezdetü és lejáratú százalékos kedvezmények (9 db )

– étkezőnként havonta maximum 9 számla készíthető.

– számlarendszerben kezelt fizetési módok (Készpénz, átutalás, csekk, bankkártya, szépkártya )

Adatbázis exportálás funkciók:

– összes lista átirányítása, generálása PDF formátumban,

– számlák exportja CASPER modul felé, 

– számlák exportja RLB modul felé,

– NAV számlaexport XML formátumban,

– A5-os számlaformátum, A4-es lapon kettő példány.

Főbb listák:

 -rendelési, befizetési, pénztár naplók, kincstár lista, kedvezményben részesültek, stb. ( még kb 80 db )

Plusz szolgáltatások:

 – számlák elektronikus postázása étkezőknek, saját e-mail felületen,

 – elkészült számlák PDF formátumú archiválási, megtekintési rendszere.

Kényelmi, kezelési funkciók

– napi gyakoriságú, automatikusan háttérben működő adatbázis biztonsági másolat készítés,

– program megjelenítés, kezelői felület stílusának kiválasztási lehetősége,

– adatmegjelenítő ablakok egyedi átméretezése, naplózása.

 

Egy vagy több gépen egymástól szigetelt, hálózatot nem igénylő mód.

Helyi hálózaton több gépen párhuzamosan SQL szerverre kapcsolódva.

Interneten keresztül ( felhőben, webszeren ) több gépen párhuzamosan.

 

Étkezési díszámitó és számlázó program  100 000 Ft 

Éves Követési díj:  16 000Ft

A vásárlás évében a követés dijtalan. Azt követően évente egy alkalommal számlázunk 8 napos fizetési határidővel. A követés lemondása, azaz a program kivonása a használatból estén kérjük jelezze ezt felénk elektronikus levél formájában. Az ügyfél dönti el hogy él-e a követés lehetőségével. Ez dijtalan program frissítés, telefonos tanácsadás, számítógépes távsegítség (Teamviewer)  távezérlő program segitségével. Kérésre feltelepitjük a programot, illetve a távszoftver segitségével a felmerült üzemeltetési problémákon is segitünk. 

 

1, Érdeklődő kérdéseire szivesen válaszolunk.

Elérhetőség: Mobil: +36 70 389 5664

2, Megrendelő elküldése elekronikus formában.

Cimünk:  lafisoft@lafisoft.hu vagy  lafisoft@emitelnet.hu

A megrendeléshez az alábbi adatokat kérjük e-mailban, vagy az alábbi ürlap kitöltésével.

  • rendelt program megnevezése,
  • cég neve és számázási, levelezési címe,
  • adószáma,
  • kapcsolattartó telefonszáma, email-cime, neve
  • kért telepítési mód ( önálló, vagy általunk TeamViewer távprogram segitségével )

3, Megrendelés visszaigazolása.

A megrendelést nyílvántatásba vesszük, és kapcsolattartó számon megkeressük Önt, a kapott megrendelői adatok egyeztetése érdekében.

4, Program telepítése, beállítása kért módon

A regisztrációs dij fizetési módja banki átutalás 8 napos fizetési határidővel, amelyhez szükséges számlát a sikeres beüzemelést követően adunk ki.

6, Dijtalan terméktámogatás egy évig

Telefonos tanácsadás, számítógépes távsegítség (Teamviewer) program segitségével. Dijtalan program frissités.

7, Évente automatikusan meghoszabbitott terméktámogatás

A vásárlás évében a követés dijtalan. Azt követően évente egy alkalommal számlázunk 8 napos fizetési határidővel. Számlázó programoknál a követési dij kötelező. A NAV követelményeknek folyamatosan eleget kell tenni ami állandó fejlesztést igényel. A követés lemondása, azaz a program kivonása a használatból estén kérjük jelezze ezt felénk elektronikus levél formájában. Egyéb ( nem számlázó program esetén ) az ügyfél dönti el hogy él-e a követés lehetőségével. Ez dijtalan program frissítés, telefonos tanácsadás, számítógépes távsegítség (Teamviewer)  távezérlő program segitségével. Kérésre feltelepitjük a programot, illetve a távszoftver segitségével a felmerült üzemeltetési problémákon is segitünk. Általában ahol van követési díj, ott annak összege évente a teljes regisztrációs dij 10-25% között van a progam témájától és bonyolultságától függően. A pontos összeg az adott program részletezésében olvasható.


A vásárlásra az internetes értékesités szabályai érvényesek amely tartalamazza a 14napos visszatéritési garanciát a és ezen belül a vevő vételtől való elállási jogát.

Az alábbi linkről az aktuális frissités tölthető le. A teljes verzió vagy demó letőltéséhez elöbb kérkük töltse ki és küldje el nekünk az ürlapot.

Jelenleg nincs letölthető frissítés.

 

Képgaléria 

Program megrendelő / Információ kérés / Demó kérés

Adatkezelési hozzájárulás

5 + 2 =

Köszönjük érdeklődését !